Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

16 kwietnia 2016

Spotkanie w Warszawie

calendar_month 16 kwietnia 2016
Witajcie!
Pisząc to właśnie wracam ze spotkania. Powiem jedno: jestem wyczerpana i umieram. Oczy mi się po prostu zamykają! Ale mimo wszystko dla mnie to spotkanie było w najwyższym stopniu udane!
Na pewno nigdy nie zapomnę tych emocji :D Było po prostu niesamowicie!
Jestem mega zaskoczona tym ile osób do mnie podeszło, poprosiło o podpis i zdjęcie :D Było Was mnóstwo! Jesteście kochani ❤️
Dla osób, które nie mogły się pojawić:
Tak w skrócie to pani mówiła o bezpieczeństwie w grze (aby nie podawać hasła, adresu i nie wierzyć wszystkim w internecie), opowiadała trochę o pracy w biurze SSO i pokazywała fotki. Był też czas na pytania oraz loterię, w której można było wygrać poszewki, starsze gry od Pixel Tales (Akademia Gwiazd, Starshine), bluzy itp. Rozdawane też były darmowe worki z logo SSO oraz kody na 200 SC i 14 dni SR. Reszta spotkania to było robienie zdjęć :D



















54 komentarze:

  1. Było super! Mam zdjęcie z tobą na tapecie <3 Kocham was

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam z tobą zdjęcie na tapecie Kocham Was

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahh pozazdrościć ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Mel dziękuję <3! Zrobiłam sb z tobą zdjęcie ;D! Jesteś kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś bardzo miła, aż prosili się o zdjęcie z tobą.

      Usuń
  5. Byłam tam z wami :D to ta dziewczyna w fioletowej koszulce z koniem na przedostatnim zdjęcu! Pamiętasz mnie? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tam nie widze żadnej dziewczyny w fioletowej koszulce z koniem XD

      Usuń
  6. Dziękuję za zdjęcie i autograf!! <3 Kocham Cię. Jeszcze jestem tutaj na zdjęciu jednym :D

    OdpowiedzUsuń
  7. To nieuczciwe że ci co niemogli jechać nie dostali kodu , podwójny smuteczeg :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, ja mialam jechac... ale mama byla w pracy :/.

      Usuń
    2. A ja mieszkam w wielkopolsce - zero szans, żeby dojechać do Warszawy :c Musiałabym wqyjechać o wiele wcześniej, a było to niemożliwe. Nawet, gdyby byłoby to w Poznaniu, to pewnei nie mogłabym przyjechać ;-;

      Usuń
    3. Kociaro, mam tak samo ;_;

      Usuń
  8. Było świetnie c: Oczywiście mam z tobą zdjęcie c;

    OdpowiedzUsuń
  9. Musiało być mega!
    I dziękuję Wam za filmik, poczułam się, jakbym rzeczywiście tam była i miała swój udział ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. A podasz kod? Ja byc nie mogłam 😡😡

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam z tobą zdjęcie ^^ pamintasz mnje? ta co podeszła do ciebie gdy już uciekałaś? nigdy nie zapomne tego spotkania! było meeeega!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mel mam z tb zdjęcie i tw autograf dziękuje! :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Było naprawdę świetnie , lecz ten tłum do pani Oli był po prostu śmieszny xD aż nawet jedna dziewczynka płakała , ale pani Ola ją jakby przepuściła przez tłum. Spotkanie było udane : D niestety tak dużo osób przy tobie stało potem ,że trudno podejść : p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stałam tam 40 min. ale mogłaby być jakś kolejka, żeby każdy mniej więcej stał tyle samo.

      Usuń
  14. Mam pytanie ...
    Gdzie można kupić grę STAR SHINE LEGACY lub gdzie (na jakiej stronie internetowej) można ją pobrać?
    Chodzi mi o wszystkie części (1-4).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety w Polsce jest baaaardzo trudno dostać Starshine :/ myślę, że np. na chomikuj by było

      Usuń
  15. Dlaczego ja mieszkam tak daleko? :"c
    Normalnie płaczę jak to czytam...
    Może dla kogos to śmieszne, ale mi na prawdę strasznie na tym zależało...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też, a mieszkam w Lublinie :P Podobno będą w przyszłym roku w Polsce! :D Chciałabym w Lublinie xD :D

      Usuń
    2. Ja też :'( Mieszkam ponad 200 km od Warszawy :'C Dlaczego akurat w Warszawie musieli je zrobić? Nie mogli objechać stolic województw w Polsce? Tak to by każdy miał szansę spotkać panią Olę i inne graczki :"((((

      Usuń
    3. Mam dokładnie 365 km do miejsca spotkania SSO...
      Łączmy się w bólu. Jadę na następne spotkanie! (Albo będzie tak jak teraz-postanowiłam sobie a ryczę przed komputerem)

      Usuń
  16. Było cudownie! ^^ Pani Ola strasznie ciekawie opowiadała tylko szkoda, że była taka przepychanka :/ Najlepsze było to jak Pani Ola przedstawiła Cię mi na holu ^^ Jesteś cudowna Mel :* I spotkanie też było cudowne^^

    OdpowiedzUsuń
  17. ja mam zdj z Mel i było fantastycznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Było MEGA ! Najpiękniejszy dzień mojego życia hah XD Cieszę się, ze mogłam ciebie spotkać <3 Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Na pewno było super. Żałuję że mnie nie było..

    OdpowiedzUsuń
  20. Mogę użyczyć sobie jednego zdjęcia? Mem będzie ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana Melisso,przepraszam bardzo,że Cię tak spamuję tą wiadomością, mam nadzieję , że się nie pogniewasz, ale napisałam do Ciebie na skrzynce i nie dostałam odpowiedzi. Rozumiem , że ty dostajesz takich zapytań miliony, więc mam nadzieję, że moje to teraz też zobaczysz i odpowiesz :).
    Cześć Melisso,
    Mam dwa pytanka do Ciebie. Oba dotyczą bloga :)
    Pierwsze, to czy mogłabym skopiować od Ciebie zakładkę ,,Dla Początkujących" ? Oczywiście podpisałabym autora, czyli Ciebie :) Jeśli nie pozwolisz to oczywiście nie skopiuję :)
    Drugie pytanie to takie, że byłam na spotkaniu SSO i mam Twój autograf oraz zdjęcie z Tobą. Czy mogłabym je wstawić na swojego bloga ? Jeśli nie chcesz to oczywiście nie wstawię.

    Pozdrawiam Serdecznie,
    Elsa Flowefall ( Natasza )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie miałam ostatnio czasu odpowiedzieć na wiadomości na skrzynce, więc przepraszam :)
      Tak, jeśli podasz autora to możesz skopiować! A zdjęcie i podpis oczywiście również możesz dodać :D

      Usuń
    2. Dzięki <3

      Usuń
  22. Wszyscy w telefonach lol xD

    OdpowiedzUsuń
  23. Aty Mel brałaś udział w jakimś konkursie? Wygrałaś coś?

    OdpowiedzUsuń
  24. Mel, na zdjęciu z twarzami jesteś tą dziewczyną w czarnych czy blond włosach?

    OdpowiedzUsuń
  25. A jaki ten kod? Plose, powiedz :-:

    OdpowiedzUsuń
  26. Buu, ja powiedziałam ale mi nikt nie pozwolił ;c

    OdpowiedzUsuń
  27. Ojejku, ale wy jesteście ładne! A w rzeczywistości jeszcze piękniejsze :) WIDZIAŁAM WAS!!! :)
    Pozdrawiam- Agata Cathand

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem na jednym zdjęciu XD Drugi rząd niebieska bluzka XD Wyszłam jak mops XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mops XDD Ee tam, nie przesadzaj

      Usuń
    2. Chciałabym tam pojechać... Mel , wiesz , kiedy będzie kolejne?

      Usuń
    3. Aktualnie nie ma w planach żadnego spotkania.

      Usuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach